Продавець Магазин інструментів і аксесуарів для в'язання - НА гачку розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
728 відгуків
НА гачку — інструменти та аксесуари для в'язання
+380 (93) 157-49-19
+380 (50) 157-49-19
Кошик

Як сплатити замовлення ПромОплатою

Спочатку трохи теорії. Що ж таке ПромОплата і чи варто її боятися?
 

ПромОплата – онлайн-оплата на Prom.ua. Продавець отримає гроші, коли ви заберете товар у відділенні пошти. Якщо товар не підійде або ви відмовитеся від замовлення, гроші повернуться вам на картку.

 

Так, до речі, працюють усі іноземні майданчики на кшталт AliExpress і йому подібних. Тепер розумієте чому там так легко повернути свої гроші, коли товар не приїхав або приїхав не той.

 

Страхи та міфи при оплаті онлайн

 

1. Оплачу замовлення, а товару не виявиться в наявності. Як повернути гроші?

 

Якщо щось не так, гроші повертаються протягом 3-5 банківських днів. Не швидко, зате надійно :) Тобто, якщо Ви сплатили, а чогось із замовлення, наприклад, не виявилося в наявності, то продавець легко може повернути Вам гроші. Буквально в один клік.

 

2. Потрібно вводити реквізити картки

 

Відразу скажу, що жодні дані Вашої картки не передаються продавцеві. Усі дані, які вводяться при здійсненні оплати онлайн, захищені системою безпеки банку, який проводить цю операцію.

 

Як сплатити замовлення ПромОплатою

 

Спосіб 1. Оплатити відразу при оформленні замовлення
 

Вибравши спосіб оплати ПромОплата Вам одразу буде запропоновано сплатити замовлення після його оформлення. Тобто після того, як Ви додали товар до кошика, Вам буде запропоновано «Сплатити замовлення онлайн» замість звичного «Підтвердити замовлення».

Виглядає це так ↓

  • Клікаємо «Сплатити замовлення карткою» та переходимо на сторінку оплати ↓
  • Далі проводимо оплату запідказками сервісу LIQPAY. Зазвичай, відправляється підтвердження платежу у додаток Приват.

Але! Буває так, що оплата не проходить (сама вже в цьому неодноразово переконалася) і тоді переходимо до другого способу
 

Спосіб 2. Оплата через Кабінет Покупця

 

  • Знаходимо лист-підтвердження замовлення на пошті

 

  • Відкриваємо листа та обираємо «Деталі замовлення»
  • В кабінеті покупця тиснемо «Оплатити»

 

 

  • Відкриється віконце для оплати. Знову вводимо реквізити або підтверджуємо в додатку оплату

 

Другий спосіб, до речі, зручний, якщо Ви не хочете відразу оплачувати, а спочатку потрібно щось узгодити на замовлення.
 

Сподіваюся, Вам було корисно:) Оплачуйте легко, купуйте із задоволенням.
 

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner